Monday, April 6, 2015

Закономірності індивідуального розвитку тварин

Вивченню індивідуального розвитку тварин (онтогенезу - грецьке слово ontos - індивідуум geneses - розвиток) були присвячені дослідження багатьох діячів науки. Знання індивідуального розвитку організму необхідно насамперед тому, що в процесі росту і розвитку тварина набуває не тільки породні і видові ознаки, але і властиві лише йому особливості конституції, екстер'єру, продуктивності. В онтогенезі здійснюється спадкова наступність і мінливість ознак батьків, він протікає в результаті дії внутрішніх чинників організму і умов зовнішнього середовища.

Становлення всіх господарсько корисних ознак тварин, таких як молочність, несучість, настриг вовни, швидкість бігу, відбувається завдяки розвитку спадкової основи організму в конкретних умовах середовища. Іншими словами, щоб отримати високопродуктивне тварина, потрібно вміти його вирощувати.

Під зростанням розуміють процес збільшення розмірів організму, його маси, що відбувається за рахунок накопичення в ньому активних, головним чином білкових речовин.

Зростання супроводжується не тільки збільшенням маси, але і зміною пропорцій тіла, що обумовлює нові якості. В основі росту тварин лежать три різних процеси:
поділ клітин;
збільшення їх маси й обсягу;
збільшення міжклітинних утворень.

Під розвитком тваринного розуміють процес ускладнення структури організму, спеціалізацію і диференціацію його органів і тканин.

Іншими словами, під розвитком тваринного розуміють якісні зміни, які відбуваються з моменту запліднення клітини до дорослого стану організму. Розвиток - це виникнення нових тканин, органів і нових функцій. Таким чином, зростання і розвиток - взаємопов'язані і взаємообумовлені процеси кількісних і якісних змін, що відбуваються в організмі в процесі його індивідуального формування.

Процеси розвитку в кожному віці мають свої особливості. У молодих організмів утворення нових клітин переважає над процесами їх руйнування. У зрілому організмі утворення числа нових клітин відповідає їх розпаду. У старих тварин руйнівні процеси переважають над відновними.

1 comment:

  1. “Я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! В цій угоді Бенджамін та його команда пішли за мене. Він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким розворотом і завжди був доступний для мене, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! Він та його команда впорались із багато продавців у останню хвилину і невтомно працювали, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний співробітник з питань позик, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти у кожному, часто координуючись із моїм агентом за кулісами. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! Я б закликав Вас розглянути Бенджаміна Бріеля Лі для будь-якого виду позики. Пан, Бенджамін Лі Контактна інформація. Через WhatsApp + 1-989-394-3740 Електронна пошта - 247officedept@gmail.com.

    ReplyDelete

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини xayalmuazzin.com xabez.ru xalyva.com xe365.co xemt.kharkov.ua xingsewo.com xitnews.com xn----7sbajan9adflzbpk.xn--p1ai xn----7sbball1cb4cmt2h.xn--p1ai xn----7sbabfv5bqnrfohr3ihg.xn--p1ai